yukini

Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

förlåt!!!

Av yukini - 30 maj 2013 15:39

jag har inte hunit bloggat på ett tag har varit mycket i skolan sista veckan så det är mycket att ta undan pch sånt... men i alla fall alltså i dag var det super jobbit alltså det finns en tjej i min klass och hon har fölt efter mig hella dan. hon ba

- alltså jag tittar också på manga!

och ja ba

- man kan inte titta på manga man tittar på anime ._.

och sen hon ba

- nä du har fel!

(sen vissa jag hene skilnaden och ba "ja sa ju det" men i alla fal)

sen frågade jag vad hon hade set för anime och läst för manga

hon ba

- jag har set förste episoden av naruto och vad heter den one nånt eller jo one piece och jag har läst tokyo mewmew och bleach.


-oookk sa ja

hon har innte ens sätt angel beats, fairy tail, death note och mirai nikki.

sen gick hon runt och frågade mig om anime.

ja vet det är kul att ha nån som har sama intresen som du men hon är så jobbig hon typ skriker för inget hon vill ha attention, och hon typ retar min bästa vän min vän sa typ eww och hon eww vad barnslig du är.

men i alla fal har kommer litte random saker.


 
 
nej teto!!
 
 
 
 
 
 
Ingen bild

Yomi

30 maj 2013 20:25

Jag förstår... men snart är det sommarlov, och då kan hon int störa dig nå mer, och du kan blogga fler gånger! C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yukini - 14 juni 2013 14:10

Om du har line play snälla bli vän med mig då jag hetter yukini...

Av yukini - 11 juni 2013 16:57

Följ mig på Twitter :3 @unicornmuffi

Av yukini - 9 juni 2013 11:33

haha fet skön

Av yukini - 7 juni 2013 13:11

tänkte berätta om en anime fullmetal alchemist. Det handlar om två bröder bröderna electric (typ var as länge sen jag såg den) ja ich de vill typ... Alltså det är AP svårt att förklar förlåt kdhzåfnvdpfjådå men i alla fall den yngsta Brodén förlo...

Av yukini - 6 juni 2013 18:23

Ska ätta utom hus det blir hamburgare jheee!!! Det är fet varmt ute så det kommer bli mysigt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

VILKEN ANIME TYCKER DU MEST OM?
 K-ON!
 NARUTO
 ONE PIECE
 BLEACH

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

nyan

kawaii

~jhej~

Kaoani Cat

Ovido - Quiz & Flashcards